Announcement

Collapse
No announcement yet.

Campout..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Campout..

    ??? Ok i know Evil and Lily are comming to the August camp out is there anyone else gona show its only few weeks away now, LEE, Welsh, RotoBoy?? any of you wana come to?? Its the 15th 16th and 17th and if ya wana come earlier like on the 14th thats fine.. Remeber no rules here.... LOL!!! Let me know soon...

  • #2
    Re:Campout..

    Come on guys!!! The more the marrier!!! We can all get naked, drunk and run through the fire!!!!!! ;D But seriously, come one come all We need more people!!!

    Comment


    • #3
      Re:Campout..

      i will do my best to try to get the time off of work to come cuda hard telling though but REMEMBER my #1 rule no spiders out while i am within 2' of u LOL j/k i don't mind them as long as they are not on me LOL

      sincerely ,

      PRESIDENT SPIDER WHIMP

      aka LEE

      Comment


      • #4
        Re:Campout..

        ;D ;DThanks Evil.... LEE dont worry i wont freak you out with my T's... ;D I think you would be the life of the party bud.. Oooops i mean WHIMP!!! ;D ;D ;D

        Comment


        • #5
          Re:Campout..

          I am the kind of person that never plans anything, just let things happen when they happen. I would like to go, dont get me wrong, I just have to see If I have anything going on those days, I do work three jobs. LEE you should go, I will bring the CHINESE FOOD!!!

          Comment


          • #6
            Re:Campout..

            I'm in for Chinese!!!!!

            So lets see, if we all show up, we'll have Burgers, beer, chinese food and a huge bon fire!!! Come on we need more people!!!!!! 8) 8) 8) 8) 8)

            Comment


            • #7
              Re:Campout..

              did i hear or i mean read the word BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER???

              BEER BEER BEER BEER AND MORE BEER. and and and CHINESE FOOD?? YEEEEEES!!

              TRUST ME CUDA U GET THE T'S OUT AND I WILL GET U GUYS LAUGHING HARD CUZ I WILL TURN AND RUN LIKE A LITTLE GIRL !!!LOL

              LEE

              Comment


              • #8
                Re:Campout..

                Come on Lee, see if you can get the days off.

                Comment


                • #9
                  Re:Campout..

                  Beer is a good thing, T's, well not so good of a thing, but beer, mmmmm think I will have a BudLight right now!

                  CHEERS! ;D

                  Comment


                  • #10
                    Re:Campout..

                    hmm beer chinese food and a bon fire and woods if i didnt live in texas id load up my 4 wheelers and huge cooler of beer and id be knocking on your door hehe, but id have to call off work i work for a school district and we start back that monday the 18th O

                    Comment


                    • #11
                      Re:Campout..

                      iam w/ redtailedmel..if i wasn't in Texas i would be there...unless us texas folks have a shing ding of our own at clays house lol

                      Comment


                      • #12
                        Re:Campout..

                        hey that would work hahahah i think his wife would kill him if we all just happened to show up hehe. id say my house but i live in town, i got 2 acres but i dont think the neighbors would like it too much hehe, they think we are too loud already !

                        Comment


                        • #13
                          Re:Campout..

                          oh i almost forgot we live in TEXAS there are plenty of camp grounds with cabins!! with air and we can be as rowdy we want hehe

                          Comment


                          • #14
                            Re:Campout..

                            so where is this going to take place and who is bringing the wesson oil and rubber bed sheets?

                            Comment


                            • #15
                              Re:Campout..

                              omg shhh your not suppost to tell them my secrets hahahahahahahahahahah nix the wesson oil though lmaoooooo JK sorry roto i couldnt resist it!

                              Comment

                              Working...
                              X